2013. május 4., szombat

Napüdvözlet

1. Namaskarasana- Köszöntés

  Áldott napra virradtam.
2. Urdhva Hastasana - Fölfelé nyújtott kéz póz

 Alvó testem kinyújtom.

3. Padahasta- Kéz megy a lábhoz póz

 Leborulok . Kicsi vagyok.

4. Ekapadasana- egy láb póz
Mint a magból a csíra,
5. a csírából a szár,
6. a szárból a levél:
7. Dwipadasana - Kettő láb póz

 Kihajtok magamból.
8.Sashtanga namaskara - Minden végtag póz

 Rügy, bimbó, virág.
 
9. Bhujangasana- Kobra

 Kobra hallja énekem.
10. Bhudarasana - hegy póz

Kertem virágzó völgyre néz.
11. Ekapadasana - egy láb póz
  Mint magzatból a gyermek,
12.gyermekből a kislány,.
13. lánykából a nő:
14. Kibújtam.Rugaszkodtam.
15. Örömömre itt vagyok.
16. Padahasta- Kéz megy a lábhoz póz
 Bánatokra itt vagyok.
17. Urdhva Hastasana - Fölfelé nyújtott kéz póz
 Emelkedem. Nagy vagyok.
18. Felébredt testem kinyújtom .
 19Namaskarasana- Köszöntés
 Üdvözlégy


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett Eszter! Látom lassan kikelnek benned is a jóga-magok:)

    VálaszTörlés